piektdiena, 2011. gada 25. februāris

KONKURSS!!!!!

Tātad, mīļās konkursa dalībnieces un visi līdzjutēji!!
Vispirms- vēl līdz plkst. 24 var iesūtīt pēdējos darbus, ja uznāk pēkšņa iedvesma:))
Otrs- teikšu godīgi - šis konkurss man bija zināma veida izaicinājums un pārbaudījums . Sākumā likās, ka tas nevienai no jums vispār nebūs vajadzīgs,  un tad radās visādas tehniskas dabas problēmiņas, kuras tika atrisinātas ar jūsu draudzīgu atbalstu (paldies, meitenes!! nemaz nesaukšu jūs visas vārdā, jo zinu, ka katra ir gatava palīdzēt savu iespēju robežas  :) PALDIES! Esmu daudz ko iemācījusies šī konkursa gaitā un tas mani ļoti iepriecina, un vēl  -es domāju, ka mēs esam labāk iepazinušās konkursa gaitā, ieguvušas jaunus sekotājus (vismaz es noteikti, par ko es ĻOTI priecājos).

Mēs ar Aiju ilgi domājām par konkursa nobeigumu. Tā kā tiku rakstījusi par izlozi beigās, tad tā arī darīsim, tomēr , tā kā darbu ir vairāk, kā es biju uzdrošinājusies cerēt, tad sākumā mēs ar Aiju lūdzam jūs visas atrast konkursa lapā cita konkursanta dāvanu, kas patīk vislabāk un uzrakstīt komentāros-mans favorīts( vai kā tamlīdzīgi)  ir...
Tad no 5 (vai vairāk, tas atkarīgs no balsošanas rezultāta) darbiņiem mūsu žūrija :)) ar pieredzi lozēšanā (lasi Aijas puikas) izvilks laimīgo uzvarētāju!!
Meitenes, piedodiet, ja konkursam ir , jūsuprāt, kādi būtiski trūkumi, jo "pirmie kucēni..."  es vienkārši ceru, ka nākamā no jums mācīsies no manas un Aijas pieredzes, un ka šis konkurss nebūs mūsu pēdējais pasākums!!  Balsot var nedēļu -līdz nākamai piektdienai- 4.martam ieskaitot.  Tad sestdien, 5.martā notiks laimīgās uzvarētājas izloze.
Aijas darbus, kas bija domāti iedvesmai, no konkursa lapas izņemšu, lai nejauc galvu. Aiciniet arī savus draugus, lai balso!!
Un , nobeidzot- manuprāt, esam ieguvušas arī daudz jaunu ideju, kuras realizēt.. vismaz es, ja būs vajadzīga dāvana, noteikti ielūkošos arī  konkursa lapā ... Es biju ļoti priecīga  , kad vairākas no jums man epastā rakstīja- paldies par tādu ideju! PALDIES jums visām par atsaucību!! Un paldies AIJAI par atbalstu !!
Tātad   LABOJUMS (pēc jūsu lūguma:))- balsojums jāsūta man uz e-pastu, lai nebūtu nekādas ietekmēšanās vai  pārpratumu    - irena.laurina@inbox.lv   un ,LŪDZU ,iesaistiet draugus, paziņas, lai ir vairāk vērtētāju!!

5 komentāri:

  1. Paldies, Irēna, ka ierosināji šo konkursu, jo tik daudz skaistu dāvanu, asprātīgu risinājumu un lielisku izpildījumu mēs varējām redzēt! :)

    Paldies visām dalībniecēm, jūs esat lieliskas!!!

    Un paldies, ka ļāvi man ''paturēt Tavu rociņu'' konkursa laikā (es domāju atbalstīt morāli), kopā tomēr drošāk oprganizēt pirmo konkursu, vai ne? :D

    AtbildētDzēst
  2. Irēn, varbūt, lai vieglāk atrast, vajag papildināt ierakstu ar saiti uz ierakstu, kurā jābalso?

    AtbildētDzēst
  3. Irēn, lūdzu taisi slēpto balsojumu - nevis komentāros, bet lai sūta uz e-pastu - citādi nebūs nekāda pārsteiguma un arī ietekmēsies no citiem komentāriem - vēl nobīsies nobalsot par darbiņu, kuru vēl neviens komentārā nav pieminējis... Tad jau beigās pati pateiksi, kādi ir rezultāti un kuri ir laimīgie finālisti...

    AtbildētDzēst
  4. Paldies jums par konkursu!
    Man (kā iesācējai blogu pasaulē) šī bija lieliska iespēja gan iepazīties ar jums visām, gan nedaudz parādīt, kas es esmu un ko protu :)
    Un arī es esmu ieguvusi daudz jaunu ideju no citu darbiņiem!

    P.s. - Ja drīkstu atļauties piebildi, tad es arī piekrītu Inesei par balsojumu e-pastā. Vairāk no tāda aspekta, lai kāds darbiņš nepaliek atklāti "mazākum-komentēts". Tas var apbēdināt darinātāju un sabiedēt dalībai nākamajos konkursos :)

    AtbildētDzēst
  5. labi, meitenes, norunāts , komentējiet man e-pastā. Tātad irena.laurina@inbox.lv Gaidīšu.

    AtbildētDzēst